Mina hjärtan...

Fick ett sms av Joel för en stund sen. Dom skulle åka hem snart. Han ringde förut också och frågade hur jag mådde och om det gick bra hemma med lillan. Han är så go och snäll och bryr sig verkligen. Han hörde mig hosta i natt nåt så alldeles. Bättre sambo och underbarare dotter finns nog inte. Iallafall inte i min synvinkel. Dom är för härliga! Skulle kunna skriva hur mycket positiva saker som helst om hur lyckligt lottad jag känner mig som har en så fin liten familj. Det enda vi saknar är ett större boende, för brist på kärlek i det här hushållet är det inte ;-)

Ewelyn och jag har legat och myst ovanpå sängen, låg och bläddrade i en tidning. Hon älskar allt som prasslar. Har tagit en skön dusch också med lilla pluttan som sällskap i badrummet, hon sitter så snällt och flinar i badrummet  när man pratar med henne. Tänkte sätta henne i stolen sen när hon blir lite större så hon kan plaska lite i handfatet :-)

Vart har denna dag tagit vägen? Hon är redan halv fem. Längtar efter min plutt, igår såg vi inte mycket av varandra eftersom han var med fotoklubben dom ska ha utställning i Linköping på ett fik framöver och när vi kom hem var båda trötta och eftersom han skulle upp och iväg till goa glada Göteborg idag så gick han och lade sig tidigt.


Pratade med Linda förut också och vi ska ses så fort vi är friska här hemma. Hoppas på snart för jag saknar henne!!



Min ögonsten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0