Sjuk

Kvällen igår var nog snarlik som veckorna då hon kom, när man gör allt och ingenting hjälper. Det tog tre timmar innan hon kom till ro, och har vaknat flera gånger av hostningar. Jag lade henne bredvid mig en stund och då blev hon lugnare, hon var ändå övertrött lillan. Jag gick upp med henne, hon fick sitta hos mig i knät och då blev hon bättre, men så fort man lade henne ner så blev hon ledsen. Staplade upp med böcker under huvuddelen under sängen och kört med Näs-Frida. Äter gör hon någorlunda iallafall som tur är.

Varken Joel eller jag har fått någon direkt sömn och det kommer nog ge utslag senare idag. Men jag kan ta det, jag kan ta allt det som Ewelyn har bara hon blir frisk.

Måste ner till Apoteket idag och se om jag hittar något mot hennes hostningar.

Stackars lilla snuttan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0