Sover på förmiddagen, vaken på natten :-)

Onödigt så onödigt, för nu sitter man här trött, men ändå pigg. Jag gick upp vid sju tiden, sen somnade både Ewelyn och jag om och vaknade inte förrän vid 12. Mitt eget fel. Men jag behövde antagligen dom timmarna ;-)

Snuttan har varit gnällig ikväll, men hostandet är lite bättre. Tack och lov. Hon kräktes dock för ett tag sen så jag fick byta pyjamas, och slänga kudden i tvättkorgen, nice med kräklukt. Ingen mening att försöka tvätta bort det för hand för det blir inte bra ändå. Det ligger nu två kuddar i korgen. Så jag fick lite provisoriskt vika ihop ett litet täcke och lade även på en plastfrotté, måste kolla tvättstugetider imorgon igen och se om vi har turen att få en snart.

Nu ska jag försöka tvinga mig själv att somna, jag måste. En ny dag imorgon öppnar sina dörrar om några timmar. Nu vill jag att hon ska bli frisk, den viljan är stark. Hon flinar lite i mellanvarven och hoppar med benen, men är ändå långt ifrån sig lik nu när hon inte är bra.

Joel har kommit hem ifrån jobbet, han stannade kvar och tränade med en jobbarkompis en timma. Jag borde också lägga på ett kol, men den energin jag har nu går till Ewelyn, den andra får jag ta tag i snart. Ställde mig på vågen och har inte gått upp något. Lustigt, eftersom jag flötade hela helgen. Men det smyger sig väl på ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0