Sweet dreams

Idag har jag inte sett mycket av Joel han kom hem strax efter sju och lade sig vid halv tio, trött stackarn som jobbat hela veckan och jobbade över idag. Han ska upp fem imorgon och jobba till tolv så han behöver alla sina timmar, det förstår jag. Jobbar man behöver man sömn.

Det är dukat och klart tills imorgon, bara lägga upp lite och brygga kaffe. Gillar framförhållning men är oftast rätt kass på det. Om alla kommer imorgon så blir vi 34 stycken utan barn inräknat. Det är några som inte kan komma pga sjukdom etc och en på Joels sida fyller jämnt denna helg, lite typiskt men så är det. Vi har dragit en gräns också och inte bjudit alla släktingar, heller inga vänner det skulle bli alldeles för många. 34 pers räcker gott och väl och barnen :)

Ewelyn ville inte riktigt somna ikväll. Lade henne eftersom hon såg så trött ut, men gallskrek så hon fick komma upp en stund och vi myste lite till i soffan, sen kom ju pappa hem och då blev hon på strålande humör :)

Hon somnade till slut, tror hon hade lite ont i magen. Det kom upp lite kräk och på mig då givetvis, men det var så lite fast det luktade riktig spya, annars tycker jag inte att det brukar göra det direkt. Inte ofta hon kräks, när hon var mindre kom det mer, men går ju upp och ner och är ju överflöd. Sen busade jag med henne, så inte konstigt att det kommer upp. Mitt fel tror jag, dumma mig!

Jag har kollat "Solsidan", min humor det. Synd att jag missat dom tidigare avsnitten men kanske går och kolla på nätet.

Jag är mätt och trött, fryser även att jag har Joels munkjacka på mig ;-)

Ja imorgon har vi en lång dag framför oss så jag ska ta och krypa ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0