Tillägnad till dig...

Jennifer! ;-)

När man är förkyld så är det banne mig inte lätt att sova. Näsan är täppt, men så fort man rör sig så rinner den värre än Niagarafallet. Suck. Ewelyn sover sen längesen och Joel också eftersom han ska upp och jobba kl 5.

Jag sitter här och kollade runt lite på nätet. Som ni vet så gillar jag ju kläder, skor, väskor, accessoarer, hår, smink.. Listan kan göras lång!

Jag vill ha ett par nya Lacoste, till min stora sorg fick jag slänga dom då dom var helt trasiga och när jag upptäckte att det både blev vasst och blött under fossingarna ja då tog jag beslutet att begrava dom i soptunnan.

Jag har aldrig ägt ett par Converse, har kikat på dom massor med gånger men inte vågat klicka hem några.Tror inte det är min stil, men det är sjukt snyggt på dom som passar i det.  Här kommer iallafall några förslag ifrån mig till dig tjejen :-) Med nöje!



Urgulliga till dom små...


Vanliga, enkla stilrena...


Låga till uppvikta jeans, en kjol eller leggings..



Vill ha!




Enkla som passar allt..


Ja det går o princip vitt och rosa :-) Förvånad?

 

Nu ska jag sova, Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0