Underbar och älskad av alla ;-)



Mammas älskling

Ewelyn sover, hon var så trött och åt massor med ersättning ikväll :) Står hon sig några timmar innan det är dags att mätta magen igen :) Hon äter så mkt på kvällarna, men är väl som sin mamma. Jag blir mest hungrig på kvällen, inte bra inte bra. Men hon står ju i växten :)

Jag har bjudit in mig på kaffe hos Linda imorgon, hon ville det men är om hon hinner eftersom hon skulle städa/tvätta av hennes gamla soffa och sen börjar hon jobba fyra. Men vi skulle höras imorgon så får vi se :) Jag är så nyfiken på att se hennes tapet, jag var ju med henne som smakråd men blir ju annat när den är uppe :)

Pratade med mammsen förut och hon lät förvånansvärt pigg. Det gillar jag, hon kommer hem redan på fredag, hade tänkt hälsa på henne, men eftersom hon kommer hem snart och skulle få besök idag så avvaktar vi. Tur att telefonen uppfanns ;-)

Jag har så dåligt samvete, skulle gått igenom mina garderober idag. Göra mig av med sånt som bara ligger, som jag inte kan ha och en del kan man nog slänga på tippen. Hittade däremot en fin pälsväst som jag köpte för cirka.. Hmm.. fem år sen :) Men den är för liten så tänkte skänka den till en gullig och glad tjej om hon nu kan och vill ha den. Trist när den bara hänger och om jag inte minns fel så gav jag ju en hel del för den. Annars kanske det blir Tradera :-D Men roligare om jag kan ge bort den och den kommer till användning såklart.

Jag skulle behöva plocka in vinterskorna också, skostället är fullt av varmfodrat, det är ju VÅR nu!! :)

Jag blev glad när jag såg min lilla lön som dimper in på kontot på Fredag, mer än vad jag trodde och jag jobbade ju bara tio timmar. Dom ska gå till Ewelyn, en fin vit byrå som jag hittat på IKEA. Kanske ändrar mig och köper någon annan variant, är ju en annan sak att kolla på nätet än att se möblerna live.

Det var allt för mig denna Onsdag.

PuSs & KrAm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0