Vakna med the Voice

Ewelyn somnade till slut, det tar sin lilla tid innan hon somnar då det kliar i munnen på henne, men när hon väl somnat så sover hon bra. Vid nio sov hon så sött och vaknade vid två, fick "tröstnappen" och sen somnade hon till sju. Tycker benämningen "tröstnapp" låter så negativt och illa. Varför jag tycker så vet jag inte, men är precis som att man ger nappen som ett substitut?! Och så är det ju verkligen inte. Jag sköljer nappen med iskallt vatten och det märks att det lindrar i hennes lilla mun, ja alla bra knep för att lindra smärtan är välkommet. Ska eventuellt handla en salva på Apoteket som man kan smörja på.

Jag kollar Vakna med the Voice, har sett det flera gånger. Jag gillar dom som är med, särskilt Josefin tycker hon är så cool på något sätt. Säger verkligen vad hon tycker och är så spontan och skämtsam.

Lilla snuttan sitter i sin babysitter och jag försöker vakna till? Det går trögt. Ska strax ta tag i dagen, disken blev kvar igårkväll :-/ Gillar det inte alls, hatar att vakna med disk i köket. Men mitt egel fel.

Lite mat ska tillagas sen, har tagit upp falukorv så den ska ugnstekas och lite potatismos ska göras. Vid fyra åker vi till mamma och tillbringar några timmar där ;-)





Istället för Nyhetsmorgon idag :-)

Ha en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0