En stor favorit

Andra inlägget idag. Tiden har försvunnit idag. När jag skulle ta upp Ewelyn efter sin förmiddags sömn så kände jag att det luktade något bekant, ja det stack verkligen till i näsan :-)

Lade henne på skötbordet och blöjsingen var mer än full om man säger så. Gått igenom bodyn upp mot ryggen och på sidorna. När jag tog av henne blöjan så sprattlade hon till så det kom på benen, fötterna och även på händerna. Det blir alltid lite kaotiskt eftersom innan man kan bada henne så måste man lägga ner henne på golvet så man ser henne, sen flytta på skötbädden och ställa ställningen åt sidan och till sist fylla upp badkaret så det tar sin lilla tid.

Men jag hade ändå tänkt bada henne ikväll men det blev ett förmiddagsdopp istället :-) Nu fick hon även inviga sin nya Pippi-body.

Efter det så var det matdags så jag ställde in en bit  falukorv i ugnen och gjorde potatismos. Ewelyn fick morotspuré och päron till dessert.

Har även kollat runt på lite lägenheter och det fanns en del intressant, synd att man inte kan slå till bara sådär, men vår tid kommer :-)

Timmarna går så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0