Galen kväll

Igår så fick Joel ett ryck, en idé om att ta en "häftig" bild. Lite scary sådär.. Så det var bara att ställa upp :-)

Vi ska ju ta lite mer professionella bilder på mig sen framöver, där mer tid och fix ligger bakom med hår, kläder etc och så är tanken att vi ska ta fina mamma-dotter bilder på mig och Ewelyn :) Men lite kul när det blir såhär spontant =)




Oh my goooood.. :-)



Ewelyn vaknade halv 6 idag. Var jag trött? Bara förnamnet. Att hon skulle somna om fanns inte ens på tapeten, så det var bara att pallra sig upp och se glad ut.

Idag ska jag gå till jobbet, har fått många förfrågningar sista tiden så nu är det verkligen dags!


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0