Kalas



Igår eftermiddag åkte vi ut till Nina och hennes familj och firade hennes son Wilmer. Dom bjöd på marängswiss och sen blev det en spontan korvgrillning innan Joel skjutsade hem Ewelyn och mig för att sedan åka tillbaka och meka bil. Ewelyn somnade på mindre än en minut =)

Man märker hur bra snuttan mår av att få vistas ute på landet, ja det gör ju en annan också. Det är nu när dessa sommardagar kommer som man verkligen önskat att man bodde i hus och hade en grön, fin tomt att sitta på.

Just sommaren ute på landet med allt grönt, fåglarna som kvittrar och doften. Självklart känner man sig hemma, eftersom jag bott största delen av mitt liv ute på landet.

En trevlig dag med trevligt sällskap. Jag önskar också att jag inte kände mig så trött hela tiden. Hur jag än bär mig åt så är jag så trött!? Jag blir trött på att vara trött konstant. Men under den tröttheten så finns det energi och jag är envis. Tur är väl det :-)

Joel tog bilder med sin kamera igår, kanske snor några när han fixat med dom och lägger ut här ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0