Lekparken



Såhär glad var även jag idag på morgonen när jag tittade ut :-)

Ewelyn sov bra i natt somnade strax innan sju och vaknade vid två, fick lite mat och sen gick vi upp kvart över sju. Hon vaknade inte en enda gång av att hon ville ha nappen. Själv satt jag uppe en bra stund innan jag kom i säng och låg och bläddrade i en tidning.

Fick ett sms av Tessan om vi ville följa med henne och Albin på lekparksjakt och visst ville vi det, jag hade ändå tänkt gå en svänga. Så vid kvart över nio gick vi ut och det blev nog nästan två timmar innan vi var hemma igen. Snäll som hon är så tog hon med sig kaffe och varsin banan =)

Idag blev det rester från igår, den var lite torrare, men gick att äta.

Fastighetsskötarn var här när Ewelyn och jag var ute så nu är det fixat igen.

Ikväll blir det bad utan att det ska svämma över vatten på hela badrumsgolvet :-D

Vi har dessutom skickat in lite kort på framkallning nu också ifrån dopet och om en timme åker Joel till jobbet. Suck, vill ha han hemma ikväll. Menmen, snart är det helg!

Dagens uppdatering.. Tyvärr glömde jag kameran hemma när vi var ute åter igen, så därav inga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0