Mammas tvätthjälp




Efter många försök i går så somnade lillan till slut, mitt eget fel för jag tog upp henne efter en stund och busade med henne i soffan. Så nu vet jag, att det var inte så smart :-)

I natt vaknade hon bara en gång, Joel gav henne lite mat vid halv tre sen gick vi upp vid sju. Såg missat samtal på mobilen och fick lite halvpanik, shit tänkte jag. Dålig stil av mig att inte svara men hade den på laddning och på ljudlös i sovrummet.

Igår ringde dom på hemtelefonen. Men Elin ringde senare sen och jag ska hoppa in några timmar ikväll.

I morse tänkte jag vika ihop tvätten som legat här i påsarna sen i fredags.. Och vem ville vara med då om inte Ewelyn :-) Hon var genast framme och lade sig på tvätten ;-)

Allt som prasslar är helt magiskt för henne :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0