Måndag kväll =)

Det blev en eftermiddag ute i det blå som man säger. Ewelyn gungade för första gången och det gillade hon så det kommer vi göra fler gånger framöver :-)

När jag kom hem skrev vi matlista och så åkte Joel och storhandlade. Vi tog det idag, eftersom det är löning imorgon och säkerligen mycket fler människor som ska trängas inne på City gross. Vi köpte en halkmatta som ska läggas i badkaret så det inte ska bli så halt. Ewelyn blir ju hal som en ål av badoljan och jag är klumpig så det blir nog bra :-)

Joel lade ut några bilder ifrån helgen på hans blogg, så jag tar mig friheten att dela med mig av dom.

Nu ska jag ta en dusch. Ewelyn sov inte alls mycket idag på eftermiddagen så hon var mer än trött när hon lade sig, men munnen dummar sig.. Förbaskade tänder som aldrig vill spricka upp!






och så lite grillkorv :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0