Norrköping

Igår ringde vi på en sulky som Joel hittade lite spontant på nätet. Den fanns kvar så vi bestämde att vi skulle åka och hämta den idag. Det gjorde vi också :-) Och det blir nog bra. Det är en Akta Graco, svart och smidig. Det enda är väl att den inte är vändbar, jag är så van att alltid ha henne mot mig när vi går och det känns tryggare, men å andra sidan så är det ju en vanesak.

Vi har bestämt oss efter att ha velat fram och tillbaka, lite sorgset känns det för mig. Men vi ska sälja våran Crescent vagn. Vi har fullt i källarutrymmet, det är trångt som det är ändå i lägenheten och skaffar vi någon mer knodd i framtiden så köper vi en annan. Båda har varit väldigt nöjda med vagnen, det enda negativa är förvaringsutrymmet och att den tar lite stor plats. Annars har den funkat kanon! Men eftersom vi inte vet hur framtiden ser ut med jobb, boende, ekonomi etc etc så känns det dumt att ha den ståendes, för dröjer det länge innan det blir (om det nu blir) ett syskon så får man ju inte så mycket för den.

Jag har så svårt att göra mig av med hennes saker, vet inte varför. Men det blir bäst så. Pengarna kommer komma till nytta framöver också.

Usch, nog om det. Jag är så larvig.



Såhär ser den ut iallafall :)



Sötnosen!

Ewelyn har varit på bra humör hela kvällen, hon öppnade lådorna i Tv-bänken med hjälp av hennes gåstol som färdmedel och med hennes lååååånga armar :-)

Hon badade förut och plaskade så hela jag blev blöt, gos ungen!

Ett litet busfrö har hon blivit minsann ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0