Ny vecka

Upp och iväg kom vi, mötte upp Jennifer och Minna här utanför och sen pep vi ner till babysången. Så roligt att dom vill följa med och Jennifer är verkligen ett energiknippe som alltid är glad och positiv. Det gillar jag och jag behöver det. Det smittar av sig :-)

När jag kom hem möttes jag av min bror som satt lite halvslött i soffan och Joel vid datorn, men hann inte mer än komma innaför dörren så började Joel förbereda maten.

När vi käkat så tog vi på snuttan igen och gick en långpromenad i det fina vädret. Gick förbi affären och köpte lite fika och en pocketbok som jag ska börja läsa ikväll. Fortsättningen på "Grabben i graven bredvid". Vi satte oss även idag på en bänk och njöt av solen. Ewelyn sov i vagnen.

Sedan gick vi hem och fikade och kollade för andra gången på "Sommaren med Göran". Kul film!

Jag har ätit så mkt onödigt sista tiden. Jag har ingen självdisciplin vissa perioder och jag blir medberoende när andra svullar i sig en massa kaloribomber. Skulle behöva någon som drar tillbaka mig och läxar upp mig.

Sååå  åter igen...jag har bestämt mig nu. Inget onyttigt i veckorna, på helgerna får jag unna mig. Har inte gått upp ett gram, men man känner sig så fet och rentav äcklig om jag ska vara ärlig när man trycker i sig en massa fett. Usch....

Lillebror åkte hem vid fem tiden och jag gav snuttan lite gröt med persika och päron i, hon gäspade lite i stolen, men taskig som jag är så tappade jag upp ett bad åt henne. Men hon piggade på sig när hon kom i och sprattlade med ben och armar. Tog inte många minuter för henne att somna ikväll.

Nu känner jag mig lite ensam... Skönt, men ändå inte.


Tänkvärt- 4 saker som du aldrig får tillbaka...

  1. Stenen som du har kastat
  2. Orden som du har sagt
  3. Chansen som du har missat
  4. Tiden som har gått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0