Sömnproblem

Att somna snabbt händer inte ofta, åtminstone inte i sovrummet. Vilar jag i soffan så somnar jag med detsamma, men jag kan ligga en bra stund och läsa innan mina ögon sluts i sängen. Det är rätt jobbigt med tanke på att man är jättetrött och behöver sin sömn.

Jag gick upp och tog lite fil. Det kan hjälpa. När jag går upp såhär så tänker jag på när pappa hade mig och min bror på sina helger när vi var små, vi fick alltid komma upp mitt i natten om vi inte kunde somna. Då såg vi på Tv, pratade och åt bullar med en klick smör på och en massa mjölk. Låter onyttigt och det var det också, men mysigt!

Idag har jag tillbringat dagen inomhus, jag skrev i förra inlägget eller om det var inlägget innan, I dont remember ;-) Men att jag helst vill gå ut en till två gånger varje dag så lite ångest fick jag. Men det blåste och såg så grått ut, sen var jag tvungen att dammsuga en massa döda myror som krupit in (låter inte trevligt, åh nej det är det inte!) sen hade jag en stor disk att ta hand om och Ewelyn var väldigt mammig, plus att jag hade bokad tvättid klockan ett och då blir man ju lite bunden tyvärr.

Men det får vi ta igen imorgon, då hoppas jag på sol :-)

Jessica, du undrade vilken sida jag menade. Den heter www.newlook.com. Jag har tappat bort adressen till din blogg, så du får gärna skriva den om du fortfarande är aktiv vill säga :-) Alltid kul att följa vad som sker i ditt liv i Norrköping =) Hoppas familjen mår bra!

Nae, om man skulle göra ett nytt försök att somna. Vi har ju en levande väckarklocka här hemma som kan börja "pipa" närsom.

Sovgott mina vänner och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0