....Suck....!

Halv 6 är klockan snart och jag har en sån förbaskad huvudvärk. Det började för en liten stund sen. Nog om det, som om någon vänlig själ bryr sig? ;-)

Ewelyn och jag gick en runda till sen, skulle sätta henne i gungan men då började det blåsa så vi gick en svänga istället. Sen blev det lite bättre så jag satte mig på en bänk och filosoferade och Ewelyn myste i vagnen :-)

Såg att det blev alltmer mörka moln, så vi traskade hemåt. Hann precis komma innanför dörren så började det regna, men frisk luft hann vi få!

Jag har vikt i hop tvätten, ska bara lägga in det. Det är så lustigt man har så mycket kläder, men inget passar. Man tröttnar, det sitter inte som förut och det är väl en bra anledning att shoppa nytt ;-) Nedå, men nåt fint ska man väl hitta när man är i storstaden.

Joel sa att det skulle bli dåligt väder i helgen, men det lyssnar jag inte på nu. Isåfall är det väl typiskt, enda "semestertrippen" för min del och det ska stå som spö i backen. Men som jag brukar säga, allt blir ju vad man gör det till. Eller hur?

Nej, nu ska jag rabbla uppp soooool.. soool.....soooooool... ge mig SOL! :-D Försöka går ju alltid..

Jag ska in på Åhlens City imorgon och hälsa på min vän Fredrika som jobbar som make up artist. Vi har inte setts på, hmm.. blir det 5 år mån tro. Men det har varit flyttar i mellan, pojkvänner, barn, karriär,jobb, plugg och allt annat som hör livet till. Men jag frågade henne häromdagen och hon jobbar imorgon, så det ska bli kul! Kanske man kan få några bra tips till en trött småbarnsmamma!? :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0