Ewelyn febrig...



Sött ansiktsuttryck fick hon till minsann ;-)

Tog tempen på henne efter lunch men då visade det ingen feber. Tog den igen nu vid läggdags och då visade den annorlunda. Som dom andra gångerna hon tagit sprutor så har hon fått feber till kvällen och det brukar hålla i sig ett par dagar...

Dock har hon varit pigg och glad hela eftermiddagen, ätit bra och busat omkring här hemma.

Hon utvecklas i rasande fart och man upptäcker nya saker hela tiden. Idag till exempel så rev hon ut allt i skötväskan sedan sa jag åt henne att hon kunde lägga tillbaka det och det gjorde hon.

När vi satt i hallen så ställde hon upp skorna på skohyllan =)

Hon säger "kocka"= klocka massor nu. Och nu tittar hon på klockan och säger det. Gosunge.

Det låter kanske inte så märkvärdigt i andras ögon, men för oss betyder det massor och man blir så glad. Det lilla blir till det stora...

Om jag ska gå till mig själv så har jag inte mått så bra idag heller, känner mig energilös i mellanvarven.. Orkar liksom inte ta för mig något förutom det måste göras och mys och lek med Ewelyn.

Det är inte förbjudet att känna sig så, men för mig tar det emot.

Det har inte blivit nån jul här hemma ännu. Inget är uppe... Men till helgen så ska det banne mig upp!

Nu blir det strax mys i soffan med en stor bunke popcorn. Krypa ner under duntäcket tillsammans med min älskling!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0