Fryser

Åh vad vi sov i morse!! Halv åtta vaknade Ewelyn.. Vi tog bilen ner allihopa. Sen hämtade Joel henne medan jag stekte köttbullar :-)

Det är faktiskt mer jobbigt än vad det är mysigt med denna snön. Jag känner mig hindrad till att promenera, många gånger gör jag det frivilligt, men inte så lätt nu med all snö och kallt är det ju också. Vi får se om vi kommer ut nåt mer idag sen..

Fick hem en bit provtyg till hissgardinen i köket och som jag trodde föll den inte min sambo i smaken. Egentligen borde jag stå på mig mer men bli ändå lite osäker. Hmm.. Vi får se.. Fanns ju en hel del andra fina tyger också, men han tyckte varken tyget eller en hissgardin va fint ;-)

Ikväll har jag lite måsten att ta tag i igen.. Ska sitta med det när Ewelyn somnat för natten.

Brrr... Vad jag fryser :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0