Hoppas...

Minnerkortet gick att få ut igen. Tack vare Joel! Men jag kan ändå inte lägga ut några bilder ännu, då vi har internet genom Joels mob.

Möte med min coach idag och jag var lite nervös eftersom jag inte gjort ett skit sen sist, då allt har snurrat i min hjärna. Men vi fick till ett bra möte iallafall och lite saker ska kollas upp i veckan. Kändes riktigt bra måste jag säga! Hoppas det inte blir ett bakslag nu. Trött på detta ekorrhjul.

Ewelyn sover och Joel åkte iväg med Åke när jag kom hem. Fota eller vad dom skulle göra. Men gör mig inte så mycket. Helt ok att gå och greja lite för sig själv. Kan jag göra som jag vill :-)

Farmor ringde förut, dom skulle till Hogstad och köpa hundmat så skulle titta upp en snabbis på lite kaffe. Förvånar mig inte ett dugg för hon är bra nyfiken min farmor på att se hur vi har det. Men som sagt, man får ta de som det är. Är man nyinflyttad så är man :-)

Och så har jag beställt ett par jeans. Eftersom jag gått ner i vikt så måste även jeansgarderoben fyllas på :) Hoppas dom kommer i nästa vecka och att jag kan ha dom ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0