Nappar på vift!

Har lämnat min tjej på dagis.. Men hittade inte napphållaren åter igen. Är det någon som kommer hit och tar våra grejer? Eller är det jag som är slarvig. Tror mer på det sistnämnda ;-)

När vi kom halvvägs så såg jag att hon tappat nappen. Hmm, nej! Får jag väl banne för att hon inte har en med sig. Men skitsamma tänkte jag, klockan tickade på och jag orkade inte gå tillbaka. Hade på känn att jag lagt en extra i hennes back. Och det hade jag! Tack och lov!

Tog samma väg hem ifall jag skulle se den. Åh, det gjorde jag! Jag vet inte hur många nappar vi har köpt till henne och dom är ju inte billiga, iaf inte dom som hon använder.

Men mamma sa att dom ska ha utförsäljning på olika produkter, som nappar etc nu i slutet på månaden så hon skulle köpa på sig några :-)

Jag måste ta tag i lite måsten.. Men måste fråga Joel om en sak först. Gäller datorn ;-) Ikväll ska det vara fixat!

Vet inte annars vad vi ska hitta på idag.. Så kom gärna med förslag? :)

Hon är lite snorig också, varit från och till länge nu och det lär nog hålla på ett tag till.. Baskeluskerna frodas ju nu på dagis..

Skulle behöva köpa något plagg som Ewelyn kan ha på dagiskorten.. Men känner ingen lust att skena i affärer idag, så jag avvaktar.

Hoppas ni alla får en bra och härlig dag i kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0