Trött nu

Känner mig trött nu, det går i vågor. Skulle kunna somna närsom när trötthetssekunderna kommer ifatt mig, sen blir jag pigg och så håller det på..

Lämnade Ewelyn på dagis och idag ville hon va kvar i min famn, sen vinkade jag hejdå och då blev det bra igen. Det var kallt som bara den, men rätt behagligt ändå. Ja, jag är väl lite konstig kanske :-)

Efter jag lämnat henne gick jag raka vägen till jobbet och lämnade min timrapport och även en jobbansökan. Vet att chansen är minimal att jag får någon av tjänsterna, men söker man inget så får man ju inget och jag visar ju mitt intresse :) Får hålla tummarna nu!

Sen fick jag ett sms av Tessan om jag ville komma upp på en kopp kaffe så det gjorde jag. Blev kvar där hela tiden sen gick jag och hämtade Ewelyn igen :) Hon var trött inne i lekrummet, men sen blev hon i gasen. En pojke och hon tjuttrade för fullt och härmade varandra :)

Tog väl kanske 2 sek sen så sov hon i vagnen. Åt lite rester från igår sen lade jag henne en stund. Somnade väl en kvart kanske, sen ville hon inte mer.

Joels mamma och syster kom och fikade och då ville hon ju såklart vara med =) Mycket trevligt, men tråkigt att jag känner mig så trött. Skulle nog behöva sova ruset av mig ;-) Känner att mina ögon blir glansiga och huvudet tungt.

Jag har lagt Ewelyn. Det gick inte att hålla henne vaken mer. Synd om henne när hon var så trött. Hon sover som en gris nu lilla snuttan..

Jag ska faktiskt försöka komma i säng vid 9 ikväll, om jag inte kan somna direkt så tänker jag läsa. Jag behöver få fler timmars sömn..

Imorgon har vi en fullspäckad dag. Ewelyn ska till dagis på förmiddagen, ska ta gruppfoto sen ska hon ta enskilt på eftermiddagen. Så det blir mycket motion för mig. Men jag känner att det bådar mer gott än ont. Jag har problem med min svank och det känns bättre när jag rör på mig.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0