Vi fortsätter...

Jag hoppas ingen tog illa upp vad gäller mitt inlägg. Men jag blev påverkad, faktiskt. Hade jag haft ett heltidsjobb med en bra lön så hade jag nog ryckt lite på axlarna bara. Men när man själv kämpar för att få varenda krona, vad det gäller att få ihop timmar eller fylla i en massa blanketter, gå på möte, osv osv.

Nog om det :-)


Bestämde mig för att vara hemma idag jag och Ewelyn. Vi sov länge båda två, ja till kvart över sju sen gick vi upp. Ska vi gå till dagis så måste vi vara klara här vid tjugo i åtta typ. Efter frukost klädde vi på oss och gick ner till affären. Åh, jag kunde inte hålla mig. En påse skumtomtar åkte ner i korgen ;-) Tror det är du Jennifer som läskat mig? :)

Sen bar det iväg till skatteverket för att fixa personbevis och sen vidare till syo. Nu har jag sökt kursen. Matte B. Så om någon vänlig själv har en bok till övers så hojta till är ni snälla?! :)

17 Januari börjar jag med den. Hade kunnat beta av Naturkunskap B också, men som sagt jag tänker smart. Jag är skitdålig på matte så att jag ger mig in på det här förvånar mig lite ;-) Men som sagt skönt att slippa ta lån för den kursen, sen har jag en kvar så jag hoppas kunna beta av matten fort. Det är ju tanken och mitt mål. Att få den färdig och godkänd.

Nu ska jag strax slänga ihop lite biffar, potatis och gräddsås. Kan ju inte leva på skumtomtar och kaffe hela dan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0