Inskolning

Idag började inskolningen. Både Joel och jag va där. Gick jättebra, hon var nyfiken och så som hon brukar vara och det kändes skönt när dagispersonalen sa att dom var säkra på att det inte skulle bli några problem med att lämna henne ensam sen. Forfarande har vi ju den delen att ta itu med kvar, men lite skönare känns det ändå.

Det är lite synd tycker jag att hon inte kan gå själv ännu. Men hon kryper i 200 km/h i stället :-) Full fart! Hon somnade i vagnen när vi var ute där och fick åka hem lite tidigare. Hon sov så tungt lilla snuttan. Någon frukt ville hon heller inte ha, satt och kladdade mest och slängde iväg :-) Bestämd liten dam!

Imorgon ska jag vara med och då ska vi äta lunch där också, även jag hade jag tänkt när jag ändå är där. Imorgon tar vi bilen hade jag tänkt, Joel ställer in den i garaget nu ikväll så jag slipper skrapar rutan imorgon =)

Bjuder er på några bilder som jag tog här hemma på eftermiddagen..






Sötnosen

Nu ska jag ta en dusch sen slänga mig i soffan och INTE göra ett skit mer, hur låter det? Bra tycker jag =)

Imorgon har jag en fullspäckad dag på dagis och lite grejer inför träff med jobbcoachen ska fixas senare på kvällen sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0