Tisdag

Igår fick jag sån huvudvärk igen att jag nästan började gråta. Det är hemskt! Lade mig för att vila vid klockan 6 med kudden över mig och slocknade visst sen. Joel sa godnatt så jag måste ha sovit som en gris. Det enda som hjälper när man får sån värk är att försöka sova. Det är inte lätt, men efteråt brukar det bli mycket bättre.

Vid fyra tiden ville våran madame inte sova mer så hon fick komma över till oss, men sova skulle hon inte göra.

Trodde hon skulle sova på dagis idag, men höll sig vaken och hon var ute när jag kom :-) Glad och nöjd. Somnade i vagnen på väg hem, men vaknade när vi gick in men nu vilar hon igen.

Tessan kom hit så vi tog en kaffe och pratade lite skit. Det går långt mellan varven nu innan vi ses, men så är det när det ska pusslas hit och dit.

Idag fick det bli halvfabrikat till lunch, Felix köttbullar, färdig pulversås men potatisen skalade jag :-)

Ska dock göra en hemmagjord pastasås sen med det som finns hemma :-D

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0