Ewelyn är hemma :-)

Idag har vi hämtat våran tös som sovit hos sin mormor och Conny en natt.

Det hade gått bra som vanligt och jag behövde verkligen ta igen mig lite idag.

Vaknade dock vid 6 tiden och tittade till på mobilen, det blir en orolig sömn när man inte vet om man måste hoppa in och jobba eller ej, men det var lugnt så har fått vara ledig idag.

På både gott och ont. Har huvudvärk något av dess like som började smyga sig på i eftermiddag, men sen är det ju det här med pengar igen. Jobbar man inte så blir det tunt i plånboken, det där aktivitetsstödet eller vad man får är en droppe i havet.

Försöker tänka positivt, men är just nu i en ljusgrå dimma.. Att se allt från den ljusa sidan är väldigt svårt för mig, men jag försöker.

Skulle behöva lite tur nu känner jag!



Mys ikväll framför "Solsidan" :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0