Hälsoresan ;-)

Igår åkte jag till mamma. Vi tog bilen direkt till Ikea och då bjöd mamma mig på lunch. Himla gott! Sen fick vi energi och gick och strosade. Har nu skaffat tyg, tack vare mammas hjälp till alla rummen. Nu ska dom bara sys, men det ska mamma fixa :-)

Gardinstänger och lite annat smått och gott åkte med i kassen. Dock välbehövliga ting så inget onödigt.

Det kommer bli så fint!



Jag, fick en ansiktsmask av mammsen ;-)



Min vackra mamma



Jag i skumbadet =)



Nyrakade ben :P



Naturlig =)



Gott på bordet!



Smaskens taco och folköl =)



Mamma igen



3,5 % kall Heineken smakade gudomligt gött till maten =)



Även att jag "biter" på mina naglar, ful ovana man har så måste dom ju vara fräscha :-)



Hemmagjord hallonglass och Latte



Min fina mamma (igen) =)


Jag har verkligen haft en toppenhelg. Tyvärr så somnade vi sent igår då grannarna hade någon form av fest, men det kan man ju inte veta innan. Hade kunnat sova ännu mer annars tror jag ;-)

Mysigt har vi haft och att bli ompysslad händer ju inte alltför ofta om man säger så :-)

Det tråkiga är att Ewelyn har feber, 39 grader. Så jag känner på mig att det inte kommer bli så många sovtimmar i natt.

Hoppas ni alla har haft en bra helg. Det blir vad man gör det till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0