Vårskor

Nu har jag skickat efter ett par vårskor, ett par höga Converse :-)

Har ett par låga men det är mer som sommarskor tycker jag så jag kan knappt bärga mig förrän dom kommer hem :-)

Kände att jag ville unna mig något och dessutom behöver jag ju inte betala dom förrän nästa månad ;-) Och då får jag en rätt bra lön!


Fick ju slänga ett par stövlar i höstas som gick sönder i Helsingfors. Saknar dom för det var mina favoritpjucks, men man ska ju slita dom med hälsan =)


Snart mina ;-)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen gå ner till skolan... Känner inte alls för det idag. Mådde nästan illa i morse och backen upp vid Stadshuset kändes låååång....

Hoppas ni får en fin dag och att ni inte blåser bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0