Städ dag





Mitt Lördags nöje!

Jag har faktiskt städat av lite här hemma nu. Eller mycket rättare sagt. Har lite att damma av och sen toaletten kvar sen är det rent och fräscht!

Imorgon kommer farmor, hennes man och min bror och hans tjej för att fira Joel och då vill man ju att det ska se nåt sådär ut =)

Även om dom inte bryr sig så gör jag det och jag är glad att jag tog fram dammsugaren och körde bakom sängen. Dels så hittade jag typ fem par av Ewelyns strumpor, nappar och såklart en massa mysiga dammråttor. Dom hade förökat sig rejält =)

Joel är iväg och fotar. Han kommer nog inte hem förrän ikväll. Lite trist, hade gärna hittat på något tillsammans. Var evigheters evighet sen vi gjorde något ihop, både själva och hela familjen. Men någon dag framöver ska vi väl kunna pussla ihop något =)

Jag ska ta en dusch strax och sen ta en promenad med Ewelyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0