Åska, tandvärk..

Jag vaknade till några gånger av åskan, det blixtrade och small nåt så alldeles.

Ewelyn fick lite välling vid fem och jag hade så ont i munnen att jag bara ville bort :-) Tog några värktabletter, men låg och vred på mig en bra stund. Vid tjugo i sju så ville snuttan inte sova mera så vad bara att pallra sig upp! Vad väl bra det iofs, för halv åtta ringde jag till tandläkaren och fick en tid klockan 10.

Det regnade så tog bilen. Det gick smidigt där men fy satan vad ont det gjorde :-(

Jag slapp pencillin nu denna gång, men ska återkomma ifall det blir värre.

Ingen rolig morgon, men när Ewelyn vaknat så ska vi åka till Flygvapenmuséet.

Jag har tänkt på det länge och inte varit där på bra många år så ska bli trevligt.

Får se bort tandvärken för en stund :-)

Kanske uppdaterar med lite bilder till kvällen om vi lyckas ta några ;-)

Hoppas ni får en riktig mys-fredag, det kan man väl kalla denna dag. Och inte behöver man ha dåligt samvete för att man är inne :-D Fast såklart så föredrar man ju sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0