Ewelyn och Leia

Det blir ett till inlägg nu ikväll, i brist på sysselsättning, nja inte riktigt, känner mig trött, men liksom inte så pass trött att jag kan somna nu. Men snart så måste jag. Börjar dock inte förrän fyra imorgon, men en liten fröken här hemma kan ju vakna tidigt :-)



Alltid lika skoj! Vad lite "skraj" i början som alltid, men sen åkte hon själv några gånger och jag tog emot henne därnere..



Leia åkte också!



Gosunge



Det här såg så roligt ut, Leia skulle hjälpa Ewelyn upp och puttade på henne :-) Så sött!



Gullungar



Gunga var roligt!



Ewelyn brukar sitta i "bebisgungan" som jag brukar säga, fast hon inte är någon bebis ;-) Men nu ville hon sitta likadant som Leia :-)



Klättra vad lite svårt, men det skulle dom också göra :-)

Ja dessa stunder är verkligen uppskattade. Både Madde och jag jobbar inom vården och sommarvikar nu med oregelbundna tider så inte alltid så lätt att man kan ses, men lika roligt är det och jag hoppas det blir många fler lekstunder nu i sommar när/ OM vi är lediga samtidigt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0