Ewelyns mormor på besök

Ewelyn gav oss lite sovmorgon idag :-) Vi fick väcka henne för annars hade hon nog sovit ett tag till!

Min mamma kom vid elva tiden och Ewelyn var otålig och ville ut till lekparken och gunga. Så vi gjorde kaffe och mamma hade med sig bullar, tog med oss det ut och satt och fikade :-)

Tog bilder med mammas kamera så dom kommer senare sen i ett annat inlägg.

Sen gick vi ner på stan. Köpte ingenting fast var bra sugen. Ewelyn träffade på sin förra dagisfröken, så hon blev glad :-)

Sen bjöd mamma på kebabtallrik ;-)

Och Ewelyn och jag har bakat en dubbel sats kladdmuffins och sen fick hon ta en dusch!



Provas sin mammas tutthållare ;-D som dessvärre inte håller dom uppe *blink*



Hjälpredan



GOTT!



Har jag något att bjuda på när bror min och hans flickvän kommer imorgon :-)



Nyduschad och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0