Fredagsmys

Ewelyn gav mig lite sovmorgon.. Gullungen :-) Dock känner jag mig väldigt trött ändå, men haft en tuff vecka så inte så konstigt.

Vi knallade ner till stan iallafall och träffade som vanligt på folk man känner :-D Alltid lika kul tycker jag!

Ewelyn tappade bort sin napphållare och jag var envis nog att leta efter den, och tur var väl det för den låg inne på Lindex!



Köpte hem varsin budapestbakelse :-)



Ny t-shirt och jeans med mudd..



Tunika



Två långärmade tröjor, går alltid åt!



Skön, fluffig jacka/tröja att ha i höst



Väska till mig :-)

Allt som allt gick det på cirka 500 spänn på rea, så är nöjd över inköpen även om plånboken dessvärre suckar denna månad så är jag nöjd som sagt.

Ikväll blir det mys med ostbågar och cola ;-) Ewelyn älskar ostbågar och med tanke på att jag jobbar hela helgen så får det bli myskväll idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0