Glad

Våran förmiddag bestod mestadels av en grym rastlöshet, dels på vädret men även fantasin :-)

Jag tog upp blandfärsen och gjorde köttbullar och efter det var jag precis genomsvett ;-) Så en dusch.. Sen tog jag med snuttan till lekparken så hon fick leka av sig lite och då ringde Tessan som undrade om jag ville komma. En gammal vän till oss som bor i Göteborg sen några tillbaka var i hemtrakterna så jag mötte upp båda vid station.

Dom tog fram kex, en massa ostar, räkor och melon.. Jag åt och jag åt ;-) Ewelyn också :-)

Sen började hon bli trött, sov inte alls länge idag så vi traskade hemåt.

Kvällen fortsätter i svullandets tecken då jag köpte hem godis, chips och ostbågar :-D Kanske blir det en film på det.

Imorgon har vi lite planer. Hoppas vädergudarna är med oss :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0