Jag är värd...

Ett glas vitt efter denna kväll :-)

Sitter och smuttar lite nu, kallt och gott. Är ju trots allt lite långledig nu med.

Jag förstår inte vad jag gjort?? I mitt förra liv?? Om jag nu hade något. Kvällen började så himla bra, vi låg bra till och sen blev det **** kaos! Jag menar inte så lite heller.

Jag fick ta det mesta själv, ringa och kuckla, göra ditt och datten, fixa det, springa på det. Jag har ett större ansvar och jag har mer på min delegering, och när man då får göra mycket sådant då den andra vikarien inte kan eller får göra det så måste allt annat gå fort.

Nä usch nej!

Ska försöka koppla bort detta. Är ju trots allt ledig och ska jag gnälla om en sak till så är det min förbaskade visdomstand som börjat härja igen..........!!!! Blir tokig, vill inte ha ont. Samtidigt vill jag inte punga ut med över 3000 spänn hos käkkirurgen och allt vad det innebär. Operera sig i käften får mig att må illa.

Jag ska köpa Listerine imorgon och jag ska ta värktabletter. Hoppas det blir bättre.

Kommer det regn, kommer det solsken :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0