Lilla trollunge



Nyduschad Ewelyn, med balsamspray i högsta hugg :-)

Hon fick en Piggelin förut som Joel köpte hem och kladdig blev hon i hår, ja typ överallt då det rann ifrån den, så detta var behövligt!

Jag har väl inte mått så jättebra idag. Men fått lite gjort här hemma. Dammsugade och bäddade rent i sängen. Har dock en hel del kvar på "måste göra" listan.

Men ikväll ska min kära sambo grilla lite fläskfilé och till det så köpte han en färdig Felix potatisgratäng (måste ju testas) och chili bea, det blir nog gott! (OM jag kan tugga)

Jag har haft bra lediga dagar förutom min tandvärk som började härja loss i munnen på mig. Imorgon är sista dagen jag kan kombinera Pamol och Ipren sen får jag väl återgå till bara Pamolen.

Vill bara dra ut denna tand och slippa det. Men så länge det är svullet kan dom inget göra och dessutom vad det fullbokat för lång tid framöver :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0