Möbelmontering och Polly kaka

Förmiddagen var väl sådär måste jag säga, Ewelyn var grinig typ hela tiden. Men efter lunchen så tog jag med henne ner till Apoteket och köpte Hexident som jag ska gurgla med i en vecka och värktabletter.

Hittade ett recept på en kladdkaka med Polly i så köpte ingredienser till det.

Medan Joel åkte till Ikea och köpte två dvd ställ så bakade snuttan och jag.



Mums med en klick grädde till! Dock ej glutenfri, men va bara 1 dl mjöl i så jag smakade en liten bit :-)



Hjälper till att sätta i skruvarna :-)

Känns lite okänsligt att skriva om våran vardag efter attackerna i Norge. Det är så hemskt :-( När man läser, ser, hör om detta så får man en tankeställare.

Man ska vara glad för det man har. Människor i denna värld är kapabla till så mycket. Ondska, elände borde inte existera. Tyvärr gör det det ändå :-/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0