Skönt!

Åh! Helgen är gjord. Underbart, fast jobbar ju imorgon med. Men det räknas ändå inte till helgen på något sätt känner jag :-)

Tur jag ska jobba med några friska, pigga fläktar imorgon för jag är så trött i huvudet.

Ewelyn sover hos sin farmor i natt. Egentligen skulle hon kommit hit, men det blev smidigast så. Ska bli skönt att sova hela natten om jag nu somnar skapligt. Brukar alltid ta lite tid att varva ner.

Joel hade tagit några bilder i helgen så jag lägger upp dom här ---->



Sitter och ritar på sitt rum



Trött mamma med mysigaste lilla sessan :-)



Ipaden är en favorit och Pippi Långstrump ska gå OM och OM igen :-D

Nä en dusch på det här... sen ladda för morgondagen!

Får se när min kära karl dyker upp.. Han skulle jobba sent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0