Spa

Jag gick till jobbet tidigare idag. Ewelyn sov middag och Joel snoozade på soffan så jag gick en halvtimme innan :-) Blir så så rastlös och sen väntade jag bara på att få börja...

Vi var många idag på eftermiddagen, då det egentligen skulle varit personalmöte. Men det är borttaget nu under sommaren så vi fixade ihop en spa- dag för dom gamla med fotbad, handmassage, filade och målade naglar och ansiktsmask.

Dessutom slängde jag ihop en näringsrik smootie som de gillade :-) Jag har tänkt flera gånger på att göra det hemma, men blir aldrig av. Men ska nog börja med det. Toppen att ta som frukost eller mellanmål.

Kvällen var nog så körig, larm stup i kvarten, larm som krånglade, en tung dusch, och så tät tillsyn på en...

Så jag är trött och varm.

MEN som jag brukar säga en ny dag imorgon, med nya tag!

Ewelyns sista dag på dagis också och jag ska gå och hämta henne sen efter jobbet. En lång dag väntar. Så imorgon får jag motion av dess like ;-)



Nu en dusch, sen sängen..... Skönt ska det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0