Tisdag

Har jobbat idag och sen frågade Madde om vi ville följa med ut till lekparken en stund, så det gjorde vi :-)

Det började mulna på efter en stund så då följde vi med in en sväng. Madde tog lite bilder, ska sno dom sen ;-)

Men nu kommer lite bilder från Ewelyns vistelse hos sin mormor och älsklings Conny!



Lycklig tös



Bakom mina solglasööööögon...



Ewelyn och Conny vid Stångån





Lekparken



Träffade på en liten vovve :-)



Kan själv



Wiiiieeeee



Fick en Mcflurry :-D



Drar vagnen



MYS



Glad tjej!



Den finaste....



Sötnos



Provar Hello Kitty glassen som var väldigt goood!

Nu ska jag strax ta en dusch, inte duschat sen jag kom hem och jag stinker svett vill jag lova ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0