Motala, tjejvättern

Vi tog en tripp till Motala i eftermiddag..

Det var toppenväder och god glass smaskade vi oss :-)



Med glassen i högsta hugg (retuschering tack) ;-)

Kvällen har vi spenderat hemma.. myst och åter myst. Saknar min snutta massor, men hon hade det bra hos mamma :-) Var på bra humör och allt.

Jag blev, tro det eller ej men ganska sugen på att själv prova på att cykla tjejvättern. När jag var yngre var jag väldigt aktiv, ridning, lite fotboll och innebandy i div 2 :-) I självaste Mantorp tränade jag några säsonger, men sen blev det för mycket i skolan. Sena träningar och skjutsningar gjorde att jag fick sluta.

Älskade verkligen att röra på mig och jag vet att jag har det inom mig. Men just nu känner jag att varken tiden eller orken infinner sig trots min inre gnista som jag faktiskt har för att vara aktiv.

Man ska aldrig säga aldrig.... Kanske skaffar jag mig en ny innebandyklubba en vacker dag. Det är något jag saknar och önskar att få kunna börja med igen.

Men nu blir det soffläge ett tag till innan kudden hälsar mig välkommen för lite sömn :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0