Packa och städa =)

Gick och lämnade Ewelyn i morse. Jag måste vara otränad för har fått träningsvärk i vaderna ;-) Kanske för jag halvspringer mer än jag går, men vill komma i tid :-D

Hämtade henne och hon vad glad och smutsig :P

Det första hon säger när vi kommer in genom dörren är "-Mat" :-) Och tiden sprang ifrån mig förut, tänkte hon kunde tagit nåt lätt efter dagis idag, men det var bara att ställa sig framför spisen =)

Tydlig är hon våran tösa.

I eftermiddag ska det packas, åt oss själva och det som ska skickas med till Ewelyn!

Jag vill försöka snygga till det lite här hemma också. Så trist och komma hem när det ser ut som ett mindre bombnedslag.

Det blir inget fler inlägg nu förrän vi åker i natt. Så ha det bäst kära läsare!

KRAM OCH PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0