Äntligen Fredag :-)

Igår gjorde jag en god kycklinggryta vet inte vart den energin kom ifrån, men den smög sig sakta på för vid åtta tiden så började jag med den.

Delar gärna med mig av receptet om någon vill ha, blev lite spontant så gick inte efter något recept, men ibland får man till det ändå :-)

Har lämnat min gullehöna på dagis, eller förskola heter det ju, men dagis säger jag. Det har liksom etsat sig fast.

Hon var så envis för hon skulle ta på sig skorna själv, höll väl på en kvart och jag fick absolut inte hjälpa henne. Men sen trodde hon att den vad på och då rättade jag till lite :-) Men bra att hon försöker själv och vill själv då får curlingmamman i mig titta bort :-D

Vet inte riktigt vad som händer idag? Har fortfarande ont i halsen och känner mig igengrodd, hade tänkt gå ner på stan, men vi får se. Orkar liksom inte göra mig iordning eller nåt nu och jag ser sjuk ut, som jag till viss del är men smink kan göra underverk ibland ;-)



Denna blomma fick jag av Brittmarie igår :-) Ska fixa en annan kruka bara =)

Nu ska jag inta morgonkaffet med Robyn som skrålar från datorn ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0