MannaFrutti



Jag är inte stört förtjust i Risifrutti, men köpte denna och den är himla god! I min smak mycket godare än dom andra :-)

Har precis smaskat i mig just en sådan.

Åkte på jobb igårkväll och har jobbat en delad tur idag. 11 timmar typ. Det har gått jättebra!

Men ingen vila på timmarna hemma dock, gick till affären direkt med Ewelyn och slängde ihop en köttfärslimpa sen vad det full rulle på det i stort sett ;-)

Men så är det. Nu har man barn och man får ta det som det är, man är mycket tröttare och vila är något som inte förekommer så ofta :-D Men skulle för all del inte vilja byta ut det. För att få komma hem till sin dotter som bjuder en på pussar och kramar, det är kärlek och så mycket härligare än att vila :-)

Hon gör sin mamma trött ibland, men hon ger även energi som gör heter duga :-)

Nu ska jag slappa lite. Får se om det blir nåt jobb imorgonbitti, men det tror jag dock inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0