Mumsfilibaba

Halva natten sov Ewelyn och jag på soffan så känner mig lite seg nu ;-)

Fick ett sms av Tessan imorse om jag ville komma upp på en kopp kaffe så det gjorde jag. Hon var ledig idag också :-) Innan hämtningsdags så skulle dom förebereda maten därhemma och frågade om vi ville äta där och självklart tackar man inte nej till det :-)

Ewelyn vräkte i sig, två stora portioner med mos och fisk och grönsaker och jag åt ett rejält lass med, är helt stinn i buken nu :-D

Skönt att slippa laga och dessutom lekte Ewelyn "stöka till så mycket det igår" i morse så det ser ut här hemma :-)

Resten av dagen blir nog lugn. Ingen lust att fixa iordning mig känner jag, så det är glasögon, mjukisbyxor och en slarvig knut i håret som hägrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0