Nöjd

Inte för att det intresserar er överhuvudtaget så skriver jag det ändå, jag vaknade med världens magvärk, blödde som en stucken gris (ursäkta äckligheten!) Men fasen asså att det kan göra så ont och ta rent ut sagt musten ur en, ett jädrans skit det där att vara kvinna ibland asså ;-)

Jag packade in en massa kläder och dylikt och skjutsade bort Ewelyn till dagis.

Hämtade en sprallig glad tjej sen och dom hade invigt lite med saft och bullar :-D

Så skönt att se att hon trivs så bra och nu hade jag ju bilen tack och lov för det regnade nåt så alldeles förut!

Efter lite mat och vila så traskade vi upp till Tessan, Robban och barnen. Och jag kände mig inte alls på topp vissa stunder, genomvett och dan, men vi fixade bullar (kanel, vanilj och några med mandelmassa i), och en stor plåt med kärleksmums! =)

Barnen var så snälla och duktiga, hjälpte till i den mån dom ville och kunde och sen därimellan så sysselsatte dom sig med annat.

Tog några bilder med min iphone och dom blev inte så lyckade. Men det blev eftermiddagen och bakverket :-D



Ewelyn hjälper sin stora "idol" Albin att vispa :-)



MUMS!



Åh...



Slicka smeten måste väl alla barnen få göra :-P



Smaskens!



Kladd på händerna gillas inte av Ewelyn..



Gott i gott gott!



Kärleksmums med färgat strössel =)

Nu är det min tur att slappa lite känner jag. Borde ta en skön, varm dusch.. Men än så länge lockar soffan mer ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0