Torsdag

Kände mig stressad imorse, helt onödigt för vi hann i god tid. Men är ju lite pyssel innan man kommer iväg :-) Och trött är man också!

Idag fick jag lämna henne på en annan avdelning då dom har jour där, men som tur var så vad det samma personal som hon har annars :-)

Det gick bra på jobbet och vad riktigt kul att få jobba på en avdelning som jag inte varit på på länge och dessutom vad det evigheter sen jag jobbade med den personalen.

Nu är pastan på kokning. Är vrålhungrig då jag endast ätit en drickyoghurt och ett ägg =)

Fick en till tid idag med, eller ja jag skulle jobba till 12,30 men fick till 16,15. Det tackar vi för!

Ha en fin dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0