SÖNDAG

Tio över fem. Då gick jag upp. Det har gått nästan en timme och det enda jag hunnit med är att tvättat och klätt på mig. Jo, lite nyponsoppa har jag även fått i mig :) Egentligen var planen att gå upp nu, för jag hinner ändå men eftersom jag fick springa på toan så kunde jag inte somna så då kunde jag lika gärna vara kvar uppe. Trist om man skulle försova sig. Har faktiskt aldrig hänt mig. Konstigt nog.

Passet igår gick utan beskymmer. Skönt när det flyter på. Idag ska jag jobba en delad (7-12, 16.45-21.15) på demensavdelningen och det är tyngre. Åtminstone psykiskt. Plus att det kan vara lugnt i mellanvarven och då visar sig John Blund. Tänkte att jag skulle försöka vila på mina timmar, även om jag inte kan sova så gör en powernap susen. Måste se till och fixa lite mat också, vi får se vad det blir av det =)

Nää nu måste jag fixa def sista, klockan springer snabbt iväg, särskilt om jag segar såhär. Gör allt annat än jag borde göra. Men kolla Corren på nätet det är faktiskt standard varje morgon. Brukar ju annars  läsa tidningen, men idag kom det ju ingen,

Ha en härlig Söndag =)

Kommentarer
Postat av: ida

Yes, det blir en flytt igen =) Fast inom Norrköping. Vi gick och köpte oss en lägenhet, så nu lär man väl bli kvar här ett tag. =) Kram

2009-04-19 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0