TORSDAG

Nyss hemkommen från utbildning av vikariebanken, och jag tycker nog att det verkar rätt så bra. Kändes mer positivt nu. Visst kommer det nog bli lite krångligt i början, men så är det ju med saker som man inte är van vid. Jag hoppas bara att jag inte kommer göra fel, virrhöna som jag är ;)


Precis mumsat i mig ett par riskakor, kände att ett blodsockerfall var på ingång och då måste jag få i mig nåt illa kvickt. Men nu mår jag mycket bättre igen. Igår ringde jobbet och jag har fått lite mer tider, mest helg dock, men jag är van. Måste dit och byta skåp också, men det tar jag nog imorgon. Går lite tidigare så jag hinner.


Håller tummarna för att Joel får behålla jobbet. Dom skulle prata om hur det ser ut och vad som ska hända. Det ser INTE ljust ut. Usch för denna finanskris, va mycket elände det medför. Jag vet att vi kommer klara det ändå om det nu skulle gå så illa, som vi tror. Vi är inställda på det. Klart det kommer kännas, men pengar är inte allt det heller. Det är mycket, men det finns värre saker. Det finns ju dom hushållen som båda går hemma, båda är arbetslösa och lever på a-kassa. Än så länge rullar det på med jobb för min del, skönt det. Det blir bra! Mamma ringde igår och hade lite tips :) Bra tips :) Blir nog att han spanar vidare på det om det nu går åt skogen för honom idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0