TORSDAG

Ont  i fötterna nu efter att ha spenderat några timmar med Jennifer på Ikano. Gjorde ett stopp på Jysk också för att kolla efter täcke till vagnen, även att jag säkerligen kommer använda åkpåsen och filtar mycket så vill jag ha ett täcke ifall att. Det fanns ett men det var så stort och pösigt, riktigt fluffigt asså och inte så billigt för att vara Jysk så det blev inget köp. Men till min förvåning så hittade jag ett på Babyproffsen och det är en dyr affär. Men det fanns ett för 129 kr så det blev toppen! Forfarande tjockt, men inte likadant som det på Jysk.

Köpte till ett underlakan också så nu är allt till vagnen färdigt. ;) Känner att jag kanske är lite tidig, men va sjutton man vet ju aldrig när lillen vill ut och det närmar sig. Dom säger ju att man inte ska ha täcke eftersom bebisen kan få det över sig och inte kan lyfta bort det själv. Men nu finns det ett här hemma iallafall.






Har fått en förkärlek till dessa små Mumintroll. ack så söta.. runda och goa..


Hittade en amningsbehå också, känns väl lite onödigt kanske. Är ju inte ens säkert att man kommer att amma, men nu har jag en och jag hoppas den passar. Orkade inte prova lat som jag är.

En gottispåse plockade vi till oss också, så det sitter jag och mumsar på nu tillsammans med min Mer läsk med krusbärssmak ;o)

Tror jag ska ta en dusch innan jag lägger mig.. somnar mycket skönare efteråt.

Har haft en trevlig dag med Jennifer, vi har alltid trevligt och käften går i ett. Inte en tyst minut knappt. Men jag gillar det!

Sandra gullig som hon är kom hit igår och lämnade mina nycklar som råkade lossna från nyckelbandet i hennes vagn. Jag måste hitta en lösning till detta. Inte första gången det händer.. och fortfarande har jag inte gjort nåt åt det.. Hmm...

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad fint de blev!! :) Jag bäddade ordning vagnen med åkpåse och bestämde mig att är de inte för varmt när liten kommer kör vi på den med en gång så täcket ja köpte igår kan få ligga i vaggan :) Ska nog köpa någon liten filt som man kan ha i vagnen ifall de skulle bli för varmt :) Somnade skönt igår kan jag lova :) Du är inte sugen på att luncha idag? Kram

2009-08-28 @ 08:15:46
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0